eKolej - Online Eğitim

Öğrencilerin daha rahat ve huzurlu bir şekilde eğitimlerine destek olmak ve teog sınavlarına hazırlamak için eKolej, MEB müfredatını evlere taşıyor.

eKolej'de öğrenci algılayamadığı veya zorlandığı konu hakkında uzman öğretmenlerden mikrofon ve kamera sistemi desteğiyle söz hakkı isteyerek canlı ders esnasında yardım alabiliyor.

Üstelik öğrenciler tüm konu anlatım videolarını Sosyal Sorumluluk Projesi kapsamında ücretsiz izleyebilir. (Canlı dersler dahil değildir)



İletişim ve bilişim sektöründe gelişen teknolojiyi takip ederek sadece Türkiye’nin değil Avrupa'nın da en büyük ve en çok tercih edilen Uzaktan Eğitim gruplarından biri haline geldi. Farkı kendiniz görün!

En iyi çevrimiçi eğitim için Ziyaret etmek: http://www.ekolej.net/

Şimdi katılın: www.ekolej.

Comments

Popular posts from this blog

The Way to Choose a Mesothelioma Lawyer

Free Job Internet sites For Quickly Job Recruitment